Pirelli sărbătorește cea de-a 150-a aniversare
O numărătoare inversă la nivel mondial începe de ziua lui Pirelli. Pirelli contribuie la celebrarea a 150 de ani de istorie corporativă cu nenumărate lucruri precum timbre, piese de teatru, diverse reclame. Toate acestea afectează multe domenii ale mărcii, de la F1, curse de raliuri, Superbike, ciclism profesionist, campionate de schi până la evenimente de fotbal, în care Pirelli joacă un rol important de partener și de sponsorizare.
Promoții și apariții cu ocazia împlinirii a 150 de ani a lui Pirelli:
- apariția la evenimente sportive
- numărătoare inversă la nivel mondial
- spectacol pe scena Teatrului Piccolo
- film publicitar
- site web – aspect digital – https://www.pirelli.com/global/it-it/150-anni/
- roman grafic
- Numărul special al revistei Word
- timbre și monede
- podcastok
- alte activități
Sărbătorile au început în stil pe scena Teatrului Piccolo din Milano cu un spectacol care a reunit relatări, sunete și imagini ale numeroaselor decenii de istorie a industriei, costumelor, tehnologiei și vocației. Spectacolul a fost anunțat, urmat de o numărătoare inversă la nivel mondial și de trei evenimente sportive care au avut loc în weekendul dinaintea festivităților.
Evenimente sportive
Mașina care a făcut runda de deschidere a primului eveniment al sezonului WRC, Raliul Monte Carlo, a fost în culorile celei de-a 150 de ani de la Pirelli. Pilotul Pirelli Motorsport Mario Isola și fostul campion mondial de raliuri Petter Solberg au călătorit cu Kimera Evo37. Sigla aniversării a 150 de ani a apărut pe Stadionul San Siro la meciul de fotbal Inter Milano-Venezia, precum și la Pârtiile Mondiale de schi. Cursele de Downhill și Super G au fost câștigate de două atlete italiene, Sofia Goggia și Elena Curtoni, ambele sponsorizate de Pirelli. Sărbătoarea continuă pe tot parcursul anului prin sponsorizarea Pirelli.
Numărătoarea inversă globală
Spectacolul Piccolo Teatro a fost anunțat pentru o numărătoare inversă internațională care a început pe 24 ianuarie la Rio de Janeiro. În zilele care au urmat, a continuat cu o animație 3D care a iluminat la 180 de metri de Turnul CITI din Shanghai și Turnul Nasdaq din Times Square. Apoi numărătoarea inversă se încheie cu o proiecție a Palazzo Venezia în Piazza Cordusio din Milano.
Film publicitar
Pentru a sărbători cea de-a 150-a aniversare a companiei Pirelli, o nouă campanie publicitară a fost difuzată în orele de maximă audiență la televiziunile italiene importante, precum și pe rețelele tipărite, digitale și sociale. Povestea vizionară și metaforică oferă o nouă abordare a premiului „Putere fără control”. Acesta invită telespectatorii să se gândească la două concepte complementare, dar contradictorii.
Tehnologia și rețelele sociale au pus puterea în mâinile multor oameni, dar poate dispărea și se poate transforma într-un haos într-o clipă. Trebuie să fim mai conștienți ca niciodată că puterea are nevoie de control în viața de zi cu zi și pe ambele drumuri. Reclamă regizată de Barcelona, regizat de Manson și produsă creativ de M&C Saatchi, este programată să apară pe canalele digitale din întreaga lume.
Cumpărarea unei anvelope Faceți mai ușor cumpărarea și înlocuirea anvelopelor. Alege magazinul online anvelonet.ro!