Test UHP 2022 – testarea anvelopelor de înaltă performanță
Test UHP 2022
În 2022, cele mai populare zece anvelope UHP (de înaltă performanță) de pe piață au fost testate pentru a obține o imagine exactă a anvelopei cea mai bună.
Mașina de testare este Toyota Supra si este echipată cu anvelope 255/35 R19 în față și anvelope 275/35 R19 în spate.
Test UHP 2022 – Uscat
Pista uscată este relativ scurtă și rapidă, iar curbele sale lungi pun la incercare cauciucurile la aderență laterală.
Nankang a terminat pe locul opt, devenind una dintre cele mai progresive anvelope din cursă. Ai putea spune că dacă cineva vrea să învețe să drifteze, atunci sa alege aceasta anvelopa, care derapeaza alunecă ușor, dar nu se uzează.
Kumho a fost prima anvelopă de până acum în care cineva simte că conduce de fapt mașina, mai degrabă decât se confruntă cu situațiile care apar. Direcția era bună și aderența era lină.
Vredestein are o manevrabilitate excepțional de bună și o tracțiune excelentă, dar este o anvelopă un tip vechi care este gata pentru o actualizare.
Michelin Pilot Sport 4S a ajuns pe locul patru. Ca întotdeauna la Michelin, aderența a fost fantastică, frânele foarte puternice, dar manevrabilitate a lăsat de dorit.
ocupă locul 3 cu o aderență excelentă și o direcție directă și rapidă.
În esență, noul Continental SportContact 7 și Goodyear Eagle F1 SuperSport sunt pe primul loc. Continental a fost cu 0,02 secunde mai rapid intre cele două anvelope. Diretcia nu a fost atât de rapidă, dar totuși, este una dintre cele mai bune din grup. S-a comportat în mod corespunzător și progresiv, acolo unde trebuia să derapeze acolo a si derapat.
Goodyear este acasă pe pista uscată. Direcție rapidă, aderență laterală excelentă, manevrabilitate excelentă.
Test UHP 2022 – Umed
Circuitul de drum umed este suficient de lung și suficient de variat pentru a face o diferență de timp adecvată și mare între performanța anvelopelor.
Echipat cu un Goodride, Supra a arătat subvirare destul de mare, ceea ce este în general considerat un factor sigur, dar asta este cu adevărat important doar dacă mașina se întoarce cu adevărat.
Goodyear a ajuns pe locul 8. Au fost rezultate deosebit de slabe în ceea ce privește echilibrarea. Senzația de condus era ca sunt anvelope diferite pe fiecare axă.
Pe locul 7 a fost anvelopa Kumho. Direcția a fost bună, scu raspuns rapid, dar nivelul de aderență a fost destul de scăzut în general. Cea mai mare problemă a fost că după ce a depășit limita de aderență a alunecat mult timp.
Anvelopa Toyo s-a clasat pe locul 5, ceea ce face să conduceți o experiență specială.
Cu aderența relativ medie, Nankang a ocupat locul 4, cu un echilibru remarcabil de bun pe puntea din spate, făcându-l mai ușor de condus.
Al treilea a iesit Michelin, a repetat problemele lui Vredestein și Goodyear, a fost echilibrat în spate, dar spre deosebire de Goodyear și Vredestein, a avut o aderență deosebit de bună.
Bridgestone Potenza Sport a făcut progrese semnificative pe locul 2, demonstrând încă o dată că aceasta este cea mai bună alegere pe o pistă umedă. Anvelopa de drum poate să nu fie cea mai potrivită, dar proprietățile pe care le-a oferit pe pistă au fost convingătoare.
Noul Continental SportContact 7 reprezintă pur și simplu o categorie diferită. A produs cel mai rapid rezultat, cu 5 secunde mai rapid decât alte anvelope si cu tracțiune excelentă.
Acvaplanarea directă a fost condusă de Kumho și Nankang, cu un avantaj semnificativ față de restul grupului. Spre deosebire de Bridgestone, Continental și Goodyear, Michelin nu și-a sacrificat rezistența la acvaplanare datorită aderenței sale excelente pe uscat și umed.
Rezultatul general al acvaplanării curbate a fost similar cu cel al acvaplanării drepte.
Test UHP 2022 – Mediu
Nankang AS2 + a produs cel mai scăzut nivel de zgomot în timpul testului. Toyo, Vredestein și Nankang au obținut, de asemenea, cele mai mari scoruri subiective de confort.
Anvelopa low-cost de la Goodride a avut cea mai scăzută rezistență la rulare, cu puțin înaintea Michelin și Nankang. Bridgestone Potenza Sport a obținut rezultate neobișnuit de ridicate în ceea ce privește rezistența la rulare.
Rezumatul testului | |
Frânare uscată | ▲ Continental SportContact 7: 33,17 M ▼ Goodride SA37: 37,52 M |
Tratament uscat | ▲ Continental SportContact 7: 52,16 s ▼ Goodride SA37: 54,95 s |
Frânare pe umed | ▲ Continental SportContact 7: 50,13 M ▼ Federal Evoluzion ST 1: 64,06 M |
Tratament umed | ▲ Continental SportContact 7: 083,24 s ▼ Federal Evoluzion ST 1: 101,10 s |
Planificare tată direct | ▲ Kumho Ecsta PS71: 90,07 km/h ▼ Goodyear Eagle F1 SuperSport: 85,23 km/h |
Acvaplanare curbată | ▲ Kumho Ecsta PS71: 2,89 m/s2 ▼ Federal Evoluzion ST 1: 2,38 m/s2 |
Confort | ▲ Toyo Proxes Sport A: 10 puncte ▼ Bridgestone Potenza Sport: 08 puncte |
Zgomot | ▲ Nankang Sportnex AS2 Plus: 71,3 dB ▼ Goodyear Eagle F1 SuperSport: 74,9 dB |
Rezistență la rostogolire | ▲ Goodride SA37: 08,985 kg / t ▼ Bridgestone Potenza Sport: 10,29 kg / t |
(Sursa: https://www.tyrereviews.com/Article/2022-Tyre-Reviews-UHP-Summer-Tyre-Test.htm)
Cumpărarea unei anvelope Faceți mai ușor cumpărarea și înlocuirea anvelopelor. Alege magazinul online anvelonet.ro!