Toyo Tires, pas important în direcția unui viitor mai verde
Toyo Tires a făcut un pas mare spre producția și dezvoltarea anvelopelor folosind materiale durabile.
S-a putut sintetiza cauciucul butadien din dioxid de carbon.
Cercetare în comun cu Universitatea Toyoma
Toyo Tire a efectuat cercetări în comun cu Universitatea din Toyama pentru a produce butadienă din dioxid de carbon la temperaturi ridicate. „Suntem încântați să anunțăm că am dezvoltat un catalizator de conversie și am reușit să sintetizăm cauciucul butadien, principala materie primă pentru anvelope”.
Proporția de materii prime din anvelopele auto variază în funcție de tipul de anvelopă, dar aproximativ 40% din cauciucul, altul decât cauciucul natural este cauciuc butadien sintetic (SBR, BR). În lumina acestui fapt, industria anvelopelor a început să cerceteze în mod activ producția și utilizarea cauciucului butadien, folosind materii prime alternative naturale, altele decât petrolul.
Universitatea din Toyama lucrează în mod activ și inovator pentru a contribui la o societate decarbonizată prin dezvoltarea de catalizatori de înaltă performanță pentru a recicla dioxidul de carbon, unul dintre gazele cu efect de seră.
În 2016, Universitatea Toyama a început să lucreze la proiect, cu Tsubaki și profesorul Noritsu, conducând cercetări și dezvoltare în comun.
Sinteza butadienei
Recent, a fost deschisă calea pentru sinteza butadienei din dioxid de carbon, care este considerată una dintre principalele cauze ale schimbărilor climatice și are un impact mare asupra mediului global. „Credem că putem obține rezultate excelente în reducerea la minimum a schimbărilor climatice prin reducerea încărcăturii de mediu (emisiile de dioxid de carbon).
În plus, dacă dioxidul de carbon este utilizat ca material de pornire pentru polimerizarea în cauciuc butadien, există o mare probabilitate ca acesta să fie utilizat direct ca material eficient și puternic în producția actuală a anvelopelor LCA (Evaluarea ciclului de viață) în viitor.
„La Universitatea Toyama, am înființat Centrul de Cercetare pentru Transformarea Materialelor cu Carbon Neutru, cu scopul de a efectua cercetări științifice de bază în dezvoltarea tehnologiei de transformare a materialelor de ultimă generație pentru a realiza o societate durabilă. La fel și cercetarea aplicată, care are scopul de a crește implementarea socială a acestui lucru.”
Dezvoltarea tehnologică a ambelor companii face parte din această activitate. Performanța catalitică adecvată a fost obținută în dezvoltarea catalizatorilor solizi folosind metale nobile ieftine, ieftine, unde randamentul este unul dintre cele mai mari din lume. „În viitor, vom continua dezvoltarea sistemului catalizator necesar producției de masă, al cărui scop este aplicarea practică până la sfârșitul anilor 2020. În plus, desfășurăm cercetare și dezvoltare în materie de înlocuire a cauciucului și a materialelor folosite pentru a-l întări, la care materialele durabile vor contribui foarte mult.”
„Pe lângă cauciuc, care este principala materie primă pentru anvelope, luăm în considerare și utilizarea materialelor durabile, cum ar fi materialele din natură, pentru a facilita fluxul social al produselor”. În plus, mai multe vehicule prototip sunt echipate cu anvelope care utilizează în mod activ materiale durabile și participă la curse off-road, cum ar fi Raliul Dakar. În viitor, participarea la sporturi cu motor, cum ar fi 24 de ore de anduranță de la Nürburgring, va adopta aceeași abordare și va folosi cunoștințele dobândite în condiții unice de condus în tehnologia de producție în masă pentru a crea anvelope Toyo unice și de înaltă performanță.
„Compania noastră și-a stabilit obiectivul de a crește ponderea utilizării materialelor durabile în dezvoltarea produselor la 40% până în 2030. Dorim să contribuim la realizarea unei societăți de mobilitate durabilă.”
/TOYO TIRE Corporation Departamentul de comunicare corporativă/