aprilie 27, 2024
Anvelope De iarnaNexen

Kervin Brisseaux se alătură noii campanii Nexen Tire

NEXEN TIRE a prezentat noua campanie de imagine creată în colaborare cu artistul haitiano-american de renume internațional Kervin Brisseaux.

Nexen

În centrul celei mai recente campanii NEXEN TIRE se află sloganul „We got you”, care rezumă cei trei piloni ai mărcii: ”Trendy, Innovative, and Caring”. Cu această campanie extraordinară, NEXEN TIRE se poziționează ca un brand la modă, interesant și inovator pe piața europeană. Kervin Brisseaux, un artist apreciat la nivel mondial, al cărui stil de ilustrare a benzilor desenate încorporează influențe din alte aspecte ale modei, muzicii și culturii pop, face parte din această strategie.

NEXEN TIRE a prezentat două opere de artă creative care ilustrează în mod impresionant calitățile unice ale produselor mărcii. Compania a colaborat cu Saint Elmo’s, o agenție de creație renumită, cunoscută pentru expertiza sa în brand, design, campanii și crearea de conținut. Campania și-a propus să vizualizeze mesajul brandului într-un mod clar și concis, condimentat cu opere de artă uimitoare.

Nexen Kervin Brisseaux
Sursa: Nexen

Animalele stilizate în motive de campanie sugerează încrederea în sine și mândria. Designul culorilor se bazează pe culorile expresive ale mărcii NEXEN TIRE. Mesajul campaniei „future rider, ready for all” este destinat să demonstreze inovația transfrontalieră a NEXEN TIRE.

„Colaborarea cu NEXEN TIRE a fost o experiență incredibil de pozitivă. Suntem uniți de o viziune comună de a crea campanii inovatoare, ceea ce ne-a permis să aducem în prim plan geniul artistic al lui Kervin Brisseaux”, a declarat Stefan Schütte, CCO la Saint Elmo’s.

DC Kim, vicepreședinte vânzări și marketing la NEXEN TIRE Europe, a declarat: „Credem că parteneriatul cu Kervin Brisseaux și Saint Elmo’s va duce marca la un nou nivel. NEXEN TIRE îndrăznește să fie diferită, dovedind rolul nostru de pionierat în industria anvelopelor. Cu imaginile noastre convingătoare, dorim să surprindem oamenii, să ieșim din mulțime și să prezentăm NEXEN TIRE și produsele sale unui public mai larg într-un mod extraordinar.”

Compania intenționează să-și extindă campania de pionierat și comunicarea de brand pe întreaga piață europeană. Elementele campaniei vor fi plasate printr-o varietate de campanii de marketing, atât online, cât și offline, pentru a capta imaginația consumatorilor din întreaga Europă.